10
Inleveren Trainings- en Keepersmateriaal jeugdteams
.jpg)
Het wordt weer tijd om het trainings- en keepersmateriaal in te leveren, zodat het weer klaargemaakt kan worden voor het nieuwe seizoen.
Wanneer en Waar?
Clubhuis Myra (waarschijnlijk buiten, onder het afdak)
Zaterdag 19 juni 2021
09.30-10.15 uur D-Teams
10.15-11.00 uur C-Teams
11.00-11.45 uur B-Teams
11.45-12.30 uur A-Teams
We verzoeken jullie nog steeds de 1,5 meterregel in acht te nemen. Houd rekening met elkaar in het kluizenhok: 1 persoon tegelijk!
Welke materialen moet je inleveren?
Trainingsmaterialen: hockeyballen, hesjes, pionnen, cornermaskers
Teams met een wisselkeeper: volledige keeperstas
Er zijn lijsten aanwezig waarop staat aangegeven wat de teams hebben ontvangen.
Standaard bij C en D-teams is 24+6 ballen+waterballen, 20 pionnen en 7 hesjes.
Standaard bij A-en B-teams is 38+12 ballen+waterballen, 20 pionnen en 7 hesjes.
Stem binnen het team af, wie het materiaal komt inleveren.
Vaste jeugdkeepers:
Als je set nog in orde is en mee kan naar het volgende jaar, dan ontvangen we daar graag bericht van ([email protected]). Haal je tas uit de kluis en neem hem naar huis. Als je keepersmateriaal niet meer goed is of je stopt met keepen, dan moet je op de aangegeven tijd naar de club komen.
Zoals we aan het begin van het seizoen hebben gemeld, brengen we bij het niet compleet inleveren kosten in rekening. Deze kunnen aan de bar direct gepind worden.
Graag alle spullen uit lockers verwijderen. Zorg ervoor dat de kluizen allemaal leeg zijn na 19 juni!
Met sportieve groet,
De Materiaalcommissie